Over ons
Het Vrijwilligerspunt Scheveningen biedt binnen stadsdeel Scheveningen praktische, vraaggerichte ondersteuning aan zowel bewoners die vrijwilligerswerk willen doen, als aan maatschappelijke ...
Wij zoeken een receptioniste in het Couvéehuis (Scheveningen)
Scan me of ga naar www.denhaagdoetvrijwilligersacademie.nl/o/Vrijwilligerspunt-Scheveningen/activiteiten/Wij-zoeken-een-receptioniste-in-het-Couveehuis-Scheveningen/45391 om je aan te melden
Contactpersoon
Samenvatting
Als receptioniste bent u het vriendelijke gezicht voor de bezoekers van het Couvéehuis en het Vrijwilligerspunt.Uitgebreide omschrijving
Het stijlvolle Wijk- en Dienstencentrum het Couvéehuis van Welzijn Scheveningen is gevestigd in het Statenkwartier. In het Couvéehuis wordt normaal gesproken een grote diversiteit aan cursussen en activiteiten aangeboden voor alle leeftijden. I.v.m. de huidige coronamaatregelen is het Couvéehuis gesloten, maar wel beperkt toegankelijk voor een aantal noodzakelijke diensten. Momenteel zijn wij alvast op zoek naar een vrijwillige Receptionist(e) die, zodra de coronmaatregelen versoepeld worden, op de dinsdagmiddag tussen 13:00 - 17:00 uur beschikbaar is. Wij komen graag alvast met u in contact om deze functie met u te bespreken.
Als Receptionist(e) bent u hét vriendelijke gezicht voor de bezoekers van het Couvéehuis en het Vrijwilligerspunt. U heet de bezoekers welkom, wijst hen de weg en assisteert de Locatiemanager van het Couvéehuis bij het uitoefenen van licht-administratieve taken. Ook staat u mensen telefonisch vriendelijk te woord en verbindt u hen eventueel door naar collegae.
Taken:
- Bezoekers gastvrij ontvangen en de weg wijzen
- Vragen van bezoekers beantwoorden
- De telefoon beantwoorden en doorverbinden
- Bezoekers inschrijven voor activiteiten
- Diverse lichte administratieve werkzaamheden, zoals het printen en vouwen van folders m.b.t. de activiteiten
- Periodiek overleg bijwonen
Wat vragen we van u?
- U bent beschikbaar op dinsdagmiddag van 13:00 - 17:00 uur;
- U beschikt over basiskennis van Word, Excel en Outlook,
- U heeft affiniteit met het beantwoorden en doorverbinden van de telefoon,
- U bent communicatief- en sociaalvaardig, representatief en klantvriendelijk,
- U beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift,
- U hebt geen bezwaar tegen het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (kan op kosten van Welzijn Scheveningen worden aangevraagd).
Ben jij diegene? Reageer dan via deze site!